perjantai 8. huhtikuuta 2016

Viikon hulluttelut

Moikka pitkästä aikaa!

Tällä viikolla olin töissä neljä päivää, ja kyllä se hieman verotti voimia. Olen myös joutunut korjailemaan virheitäni ja yksi suuri ongelma jäi viikonlopuksi odottelemaan maanantaita. Eilen olin niin väsynyt, että unohdin lähtiessäni töistä painaa hississä nappia, ja seilasin kellarin ja viidennen kerroksen välissä, ennen kuin pääsin ulos. Viisipäiväinen työviikko taitaa olla minulta mahdoton suoritus. 

Tämän viikon ainoa piristys on ollut Stockan hullut päivät. Tosi vähän olen missään seuraamissani blogeissa nähnyt mitään postauksia aiheesta (tai ne on mennyt minulta ohi), mutta itse olin kyllä keskiviikkoaamuna valmiina odottamassa kaupan aukeamista. Tilauksessani oli tällä kertaa vain kaksi tuotetta, sillä pesuaineita ei yllättäen saanutkaan tilattua netin kautta. Takki ja toppi verotti kevään budjettia kyllä siltikin kivasti, ettei enempään oikeastaan ollut varaakaan. 



Huomenna ajattelin vielä käydä Stockalla oikein paikan päällä, sillä tiedossa on retki kaupungille siskon kanssa, ja päivän päätteeksi käymme vielä leffassa katsomassa Onnenonkijan.

Mahtavaa viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti